ROK SZKOLNY 2021/2022

6.00 – 7.30   Pobyt w grupach łączonych. Zabawy wg pomysłów dzieci. Praca o charakterze obserwacyjnym, stymulująco – kompensującym i wychowawczym, zabawy i ćwiczenia logopedyczne. Zabawy  i zajęcia z podziałem na grupy starsze i młodsze z zachowaniem reżimu sanitarnego.

7.30 – 8.30 Zabawy ukierunkowane przy niewielkim udziale nauczyciela. Ćwiczenia poranne.

8.30 – 9.00 Śniadanie. Czynności samoobsługowe, opiekuńcze; doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku. Higiena spożywania posiłków.

9.00- 9.30Grupy młodsze. Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową i przyjęty  program wychowania przedszkolnego, rozwijanie aktywności dziecka w różnych sferach.

9.00 – 10.00 Grupy starsze. Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową i przyjęty  program wychowania przedszkolnego, rozwijanie aktywności dziecka w różnych sferach. 

9.30 – 11.00  Grupy młodsze. Zabawa swobodna dzieci, pobyt na świeżym powietrzu przeznaczony na spacery, zajęcia ruchowe, obserwacje przyrodnicze.

10.00 – 11.30 Grupy starsze.  Zabawa swobodna dzieci, pobyt na świeżym powietrzu przeznaczony na spacery, zajęcia ruchowe, obserwacje przyrodnicze. 

11.00 – 11.30 Czynności opiekuńcze, organizacyjne, czas dobrowolnie zagospodarowany przez nauczyciel, czynności samoobsługowe i higieniczne.

11.00 – 12. 00 Obiad.

12.00 – 14.00  Grupy młodsze. Odpoczynek poobiedni, muzykoterapia, bajkoterapia, czas dobrowolnie zagospodarowany przez nauczyciela (czytanie bajek, czynności opiekuńcze).

12.00 – 14.00 Grupy starsze. Zabawy integracyjne, konstrukcyjne i plastyczno – techniczne, gry planszowe, relaksacja, czas dobrowolnie zagospodarowany przez nauczyciela, ćwiczenia utrwalające wiadomości.

14.15 – 14.30 Podwieczorek. Czynności samoobsługowe i porządkowe.

14.30 – 15.30 Grupy młodsze. Zabawy dowolne w sali i na powietrzu, gry, układanki, zajęcia rozwijające kreatywność.

14.30 – 16.00 Grupy starsze. Praca wyrównawcza, praca z dzieckiem zdolnym, aktywność fizyczna, doświadczalne poznawanie świata.

16.00 – 17.00 Pobyt w grupach łączonych. Kontynuacja działalności edukacyjnej, zabawy integracyjne, ruchowe, plastyczno – techniczne, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu, prace porządkowe, omówienie wydarzeń dnia.