600– 800 Schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne podejmowane z inicjatywy dzieci oraz przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy tematyczne, sensoryczne. Praca indywidualna i w małych zespołach. Rozmowy okolicznościowe i zaplanowane.
800-815 Zabawy z zakresu profilaktyki logopedycznej, rozwijanie zdolności i zainteresowań dzieci.
815-820 Zabawa ruchowa lub zabawy oparte na opowieści ruchowej.
820-830 Przygotowanie do śniadania, czynności samoobsługowe i higieniczne
830-900 Śniadanie– doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków
900-930 Zajęcia kierowane prowadzone przez nauczyciela z całą grupą z zakresu rozwijania naturalnych obszarów rozwoju dziecka: fizyczny, emocjonalny, społeczny, poznawczy- wyzwalanie aktywności dzieci (przy sprzyjającej pogodzie zajęcia prowadzone na świeżym powietrzu). Nauka języka angielskiego.
930- 1020 Pobyt na świeżym powietrzu. Czynny wypoczynek- relaksacja na świeżym powietrzu, spacery, obserwacje przyrodnicze. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, gry i zabawy ruchowe.
1020-1030 Czynności samoobsługowe i higieniczne
1030- 1045 Czytanie książek i krótkich opowiadań, wprowadzanie dziecka w świat literatury.
1045– 1100 Obiad ( I danie )
1100- 1120 Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci: zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne
1120– 1130 Przygotowanie do obiadu- czynności higieniczne
1130 – 1150 Obiad ( II danie )
1150 –1200 Czynności samoobsługowe i higieniczne
1200-1330 Odpoczynek dzieci- relaksacja, bajkoterapia- słuchowiska, bajki muzyczne, muzyka relaksacyjna.
1330– 1345 Czynności samoobsługowe, ćwiczenia w kierunku wyzwalania samodzielności podczas ubierania
1345-1350 Zabawa ruchowa
1350– 1400 Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczne
1400– 1415 Podwieczorek
1415– 1600 Zabawy wynikające z zainteresowań dzieci w sali lub w ogrodzie: tematyczne, badawcze. Czynności porządkowo- gospodarcze. Rozchodzenie się dzieci.