600– 800 Schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne podejmowane z inicjatywy dzieci oraz przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy tematyczne, sensoryczne. Praca indywidualna i w małych zespołach. Rozmowy okolicznościowe i zaplanowane.

800-815  Zabawy z zakresu profilaktyki logopedycznej, rozwijanie zdolności i zainteresowań dzieci.

815-820   Zabawa ruchowa lub zabawy oparte na opowieści ruchowej.

820-830  Przygotowanie do śniadania, czynności samoobsługowe i higieniczne

830-900  Śniadanie– doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków

 900-930 Zajęcia kierowane prowadzone przez nauczyciela z całą grupą z zakresu rozwijania naturalnych obszarów rozwoju dziecka: fizyczny, emocjonalny, społeczny, poznawczy- wyzwalanie aktywności dzieci (przy sprzyjającej pogodzie zajęcia prowadzone na świeżym powietrzu). Nauka języka angielskiego.

930- 1020 Pobyt na świeżym powietrzu. Czynny wypoczynek- relaksacja na świeżym powietrzu, spacery, obserwacje przyrodnicze. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, gry i zabawy ruchowe.

1020-1030  Czynności samoobsługowe i higieniczne

1030- 1045  Czytanie książek i krótkich opowiadań, wprowadzanie dziecka w świat literatury.

1045– 1100 Obiad ( I danie )

1100- 1120 Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci: zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne

1120– 1130 Przygotowanie do obiadu- czynności higieniczne

1130 – 1150 Obiad ( II danie )

1150 –1200 Czynności samoobsługowe i higieniczne

1200-1330 Odpoczynek dzieci- relaksacja, bajkoterapia- słuchowiska, bajki muzyczne, muzyka relaksacyjna.

1330– 1345 Czynności samoobsługowe, ćwiczenia w kierunku wyzwalania samodzielności podczas ubierania

1345-1350  Zabawa ruchowa

1350– 1400 Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczne

1400– 1415 Podwieczorek

1415– 1600 Zabawy wynikające z zainteresowań dzieci w sali lub w ogrodzie: tematyczne, badawcze. Czynności porządkowo- gospodarcze. Rozchodzenie się dzieci.