7.00 – 7. 30 – Schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne podejmowane z inicjatywy dzieci oraz przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy tematyczne, konstrukcyjne, manipulacyjne. Rozmowy okolicznościowe i zaplanowane

7.30 – 8.00 Praca indywidualna z dzieckiem – wspomaganie i korygowanie rozwoju. Praca z dzieckiem zdolnym. 

8.00 – 8.15  Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe.

8.15 – 8.30 Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno – porządkowe.

8.30 – 9.00 Śniadanie

9.00 – 10.00 Zajęcia kierowane prowadzone przez nauczyciela z całą grupą z zakresu rozwijania czterech naturalnych obszarów rozwoju dziecka: fizycznym, emocjonalnym, społecznym, poznawczym – wyzwalanie aktywności dzieci (przy sprzyjającej pogodzie zajęcia prowadzone na świeżym powietrzu, wycieczki tematyczne. Nauka języka angielskiego.

10.00 – 11.15 Pobyt na świeżym powietrzu. Spacery, obserwacje przyrodnicze, prace ogrodnicze. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym inspirowane przez dzieci, organizowanie gier i zabaw ruchowych z elementami sportu.

11.15 – 11.30 Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczno – porządkowe.

11.30 – 12.00 Obiad

12.00 – 12.30 Odpoczynek w różnych formach – relaksacja, bajkoterapia -słuchanie utworów literatury dziecięcej (słuchowiska, bajki muzyczne, utwory literackie). 

12.30 – 14.00 Zabawy zorganizowane lub dowolne wynikające z zainteresowań dzieci w sali lub w ogrodzie (zabawy graficzne, rysowanie, majsterkowanie, gry i zabawy językowe) – wspomaganie i korygowanie rozwoju. Zabawa ruchowa

14.00 – 14.15 Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczno- porządkowe.

14.15 – 14.30 Podwieczorek

14.30- 15.50 Zabawy ruchowe, edukacyjne i wychowawcze organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane z inicjatywy dzieci, obserwacja pedagogiczna, praca indywidualna.

15.50 – 16.00 Czynności porządkowo – gospodarcze. Rozchodzenie się dzieci.