7.00 – 7.30 Schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne podejmowane z inicjatywy dzieci i organizowane przez Nauczycielkę. Zabawy tematyczne, konstrukcyjne, manipulacyjne. Rozmowy okolicznościowe i zaplanowane.
7.30 – 8.00 Praca indywidualna z dzieckiem – wspomaganie i korygowanie rozwoju. Praca z dzieckiem przejawiającym różnorodne zainteresowania,
8.00 – 8.15 Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem.
8.15 – 8.30 Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno – porządkowe.
8.30 – 9.00 Śniadanie.
9.00 – 10.00 Zajęcia kierowane z poszczególnych obszarów edukacji prowadzone przez nauczyciela z całą grupą – wyzwalanie aktywności dzieci ( przy sprzyjającej pogodzie zajęcia prowadzone na świeżym powietrzu ), wycieczki tematyczne. Nauka języka angielskiego.
10.00 – 11.15 Pobyt na świeżym powietrzu. Spacery, obserwacje przyrodnicze, prace ogrodnicze. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym inspirowane przez dzieci, organizowanie gier i zabaw ruchowych z elementami sportu.
11.15 – 11.30 Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczno – porządkowe.
11.30 – 12.00 Obiad.
12.00 – 12.30 Odpoczynek w różnych formach – relaksacja, bajkoterapia – słuchanie utworów literatury dziecięcej ( słuchowiska, bajki muzyczne, utwory literackie ).
12.40 – 13.30 Zabawy zorganizowane lub dowolne wynikające z zainteresowań dzieci w sali lub w ogrodzie ( zabawy graficzne, rysowanie, majsterkowanie, gry zabawy językowe ). Zabawa ruchowa.
13.30 – 13.45 Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczno – porządkowe.
13.45 – 14.00 Podwieczorek.
14.00 – 15.50 Praca indywidualna z dzieckiem – wspomaganie i korygowanie rozwoju. Zabawy wynikające z zainteresowań dzieci w sali lub w ogrodzie: tematyczne, konstrukcyjne, manipulacyjne, badawcze.
15.50 – 16.00 Czynności porządkowo – gospodarcze. Rozchodzenie się dzieci.